Siekiant geriau pritaikyti svetainės turinį bei informaciją apie mūsų paslaugas ir specialius pasiūlymus, šioje svetainėje naudojami slapukai (cookies), kuriuos Jūs galite bet kada išjungti, keisdami savo naršyklės nuostatas.

Edukacinės programos

Meduolių kepimo ir puošimo edukacinė programa „BIČIŲ KIEME MEDUM KVEPIA“

Edukacinės programos tikslas :
Ugdyti įvairaus am [ ... ]

Edukacinė programa “Pažink bites saldžiai”

Edukacinė programa “Pažink bites saldžiai”  [ ... ]

Korio atakiavimo edukacinė programa „Saldu gardu kaip du medu“

 Korio atakiavimo edukacinė programa
„Saldu gar [ ... ]

Medaus išsukimo edukacinė programa „Per barzdą varvėjo, burnoje turėjau“

  Medaus išsukimo edukacinė programa „Per ba [ ... ]

Edukacinė programa “Bitininkauti smagu”

 Edukacinė programa “Bitininkauti smagu” Pr [ ... ]

Medaus degustacijos programa - Lapas 2

Straipsnių sąrašas


Agurkai
Indai ir egiptiečiai pirmieji įvertino agurkus, pradėję juos auginti trečiajame amžiuje prieš mūsų erą.
Agurkas turi baltymų (15 proc.), cukraus (fruktozės ir gliukozės), vitaminų C, B1, B2, P, A, jodo. Daugiausiai vitamino C turi ankstyvieji pirmojo derliaus agurkai, vėlyvieji – mažiau. Dar ši mažai kaloringa daržovė turi daug mineralinių medžiagų – kalio, kalcio, geležies, fosforo, magnio, nikelio, aliuminio, vario, cinko, sidabro, chromo.
Tikriausiai jums įdomu, kokių vertingų savybių turi agurkai? Be minėtųjų medžiagų, agurkai turi ypatingų fermentų, kurie padeda organizmui pasisavinti gyvulinius baltymus. Štai kodėl mitybos specialistai rekomenduoja mėsos ir žuvies produktus valgyti su salotomis, kuriose yra agurkų.
Gydytojai rekomenduoja valgyti agurkus sergant inkstų, širdies, odos ligomis, cukriniu diabetu, akmenlige, turint antsvorio ar užkietėjus viduriams. Agurkuose yra naudingų medžiagų, kurios tirpdo akmenis. Įdomu tai, kad agurkai naikina mikrobus ir mažina aukštą kūno temperatūrą. Ši daržovė naudinga gerinant atmintį, širdžiai stiprinti, naudinga sergant skrandžio, dantenų ligomis, kosint.
95 proc. agurko masės sudaro vanduo, tad jis pasižymi ir detoksikuojančiu poveikiu, nes padeda pasišalinti toksinėms medžiagoms. Agurkai yra labai mažai kaloringi (100 g – tik 15 kcal., t.y. 1 kg agurkų – 150 kcal), juose esanti rūgštis neleidžia angliavandeniams virsti riebalais, todėl agurkai labai naudingi tiems, kurie nori numesti svorio. Vasarą ir rudenį naudinga daryti iškrovos dienas valgant tik agurkus. Per dieną galima suvalgyti apie 1–1,5 kg agurkų. Mitybos specialistai pataria prieš kiekvieną valgymą suvalgyti po vieną agurką (be druskos) – tai pagerina maisto pasisavinimą.

 Programą parengė  Danutė Indrašienė

Ekspozicijos

Renginių metu yra fotografuojama ir filmuojama. Medžiaga publikuojama muziejaus internetinėje svetainėje, soc. tinkluose ir muziejaus informaciniuose leidiniuose.